Poëzieperformance Het ligt aan waar je staat van stadsdichter Elfie Tromp

Op zondag 12 mei is de première van de muzikale poëzieperformance Het ligt aan waar je staat. Samen met multi-instrumentalist Keimpe de Jong en Bruno Ferro Xavier da Silva geeft stadsdichter Elfie Tromp een poëtische, muzikale bespiegeling voor en over Rotterdam.

Rotterdam, in de naam van de vooruitgang werd de stad groot en welvarend, maar is ook een hoop verloren gegaan. Waarom worden bepaalde keuzes gemaakt? En voor wie? Van wie is een stad? Hoe klinken de verschillende stemmen van de stad? Een liefdesverklaring en een pamflet ineen over een stad die meer is dan van steen.

• Locatie: Bibliotheektheater, Hoogstraat 110
  • Tijden: van 14.30 tot 15.15 uur (inloop vanaf 14.00 uur)
  • Aanmelden: via Eventbrite

Na de première op zondag 12 mei gaat de performance op tournee door heel Rotterdam.

Tourschema

• 12 mei | Première Het ligt aan waar je staat

| Bibliotheektheater

• 16 mei | | Theater Walhalla | Programma onderdeel van Volmondig